Normalno je biti nervozan prije i za vrijeme razgovora za posao. Tako većina ljudi pokazuje da im je do nečega stalo, a dobrom pripremom možemo eliminirati ovaj neugodan osjećaj.
Intervju u kojem će vam postaviti niz pitanja o vama i vašim navikama sigurno nije lagan, no to ne znači da bismo trebali zaboraviti na osnove ponašanja i bontona.
Takav je slučaj bio s muškarcem koji se nervozan uputio na razgovor za posao, koji je završi prije nego što je i počeo. Cijeli je slučaj objavljen na Redditu, a situacija je krajnje interesantna.
LPT: interview starts immediately
byu/sawta2112 inLifeProTips
''Danas je kandidat uprskao intervju u prvih 5 minuta nakon što je ušao u zgradu. Bio je nepristojan prema osobi na recepciji. Ona ga je pozdravila, a on je jedva uspostavio kontakt očima. Pokušala ga je uvući u razgovor. Opet, bez kontakta očima, bez interesa za razgovor s njom.'' započinje objava, a ubrzo je uslijedio i zaokret.
''Ono što kandidat nije shvatio je da je "recepcionar" zapravo menadžer za zapošljavanje.'', a nakon neugodne interakcije na recepciji pozvan je na razgovor.
''Pozvala ga je natrag u konferencijsku sobu i objasnila kako je svaka osoba u timu jednako vrijedna i vrijedna poštovanja. Zbog njegove interakcije s "recepcionarom", voditelj zapošljavanja nije smatrao da odgovara potrebama tvrtke.''.
Ubrzo nakon toga uslijedio je i klasično ''Hvala vam na vašem vremenu, ali intervju je gotov.'', a kandidat je doma otišao s poukom kako treba biti ljubazan prema svima u zgradi.
Originalna objava je dodatno uređena kako bi se objasnio da nije stvar samo kontakta očima i pozdrava. ''Nije to bilo samo zbog nedostatak kontakta očima. Bio je otvoreno drzak i ponašao se prema njoj kao da mu je podređena. Kad je mislio da razgovara s donositeljem odluka, osobnost se potpuno promijenila. Odjednom je bio prijateljski raspoložen, otvoren, opušten. Dakle, ne mislim da je ovo bio slučaj socijalne anksioznosti.''.
Daljnje je objašnjeno kako je pozicija zahtijevala ljubaznog, komunikativnog i otvorenog kandidata, a čovjek koji je došao na razgovor nije zadovoljio ove kriterije.
Sada znate da svoju ljubaznost i šarm ne čuvate za sam razgovor, već ga aktivirajte čim uđete u poslovni prostor jer nikada ne znate tko će biti osoba koja je zadužena za vaše zapošljavanje.