Vrtovi Hortus Foto: Facebook Vrtovi Hortus
Koristeći trenutak vezan uz ovaj ozbiljni događaj, Hortus je temi pristupio kroz šalu jer bez obzira na sve, kažu, vrtovi su njihova furka.
“Mi smo ozbiljni vrtlari spremni na šalu, ali smo iskoristili neozbiljni trenutak. Sve što se događa oko nas je jako ozbiljno, ali neki potezi određenih ljudi su neozbiljni. Dok nebom lete letjelice, nitko ne zna što se događa. Željeli smo poručiti da se, bez obzira na sva trenutna događanja u svijetu, bitno potruditi da nam bude ugodno i lijepo u našem zelenom okruženju. Mi u tome možemo pomoći”, poručuju Alan Ančić i Bojan Bojić, osnivači Vrtova Hortus koji su na ideji radili s agencijom Spellcaster.
Nazivajući se dizajnerima života na otvorenom, spajaju moderne i tradicionalne tehnike vrtlarenja, a kroz opušten pristup Vrtovi Hortus iznova pokazuju da je kreativnost u uređenju vrtova neograničena.
Sve pohvale za ovu marketinšku kampanju, ali navijamo da više ništa ne pada s nebesa.