Tko dobro pamti osamdesete, taj se dobro sjeća i da je gotovo svako dijete toga vremena ispred televizora strahovalo hoće li čarobnjak Skeletor napokon uspjeti pokoriti Eterniju i tako uništiti sve dobro na toj planeti.
Pokušavao je Skeletor iz epizode u epizodu otkriti tajne zamka Siva lubanja, koji je pomoću brojnih prijatelja i Mača moći svim srcem i tijelom branio He-Man, glavni junak tog kultnog crtića koji je u kategoriji i dan danas ostao nenadmašen.
Tko dobro pamti osamdesete, taj se dobro sjeća i da su milijuni roditelja klincima bili prisiljeni kupovati silne akcijske figurice, a sve kako bi mališani tog doba mogli u parkovima nastavljati boj dvaju zakletih neprijatelja i iz svoje perspektive živjeti bitku dobra i zla, tako zgodno prikazanu u sveukupno 130 epizoda.
Tko zna, možda je i među vama onih koji te figurice i danas čuvaju kao lijepu uspomenu na djetinjstvo, pa se utoliko pitamo kako ćete doživjeti sljedeću reklamu koja je upravo postala internetski hit i čiji su autori spojili nespojivo.
Naime, He-Mana i Skeletora su prikazali kao Baby Houseman i Johnnyja Castlea, protagoniste možda čak i najpopularnijeg mjuzikla istoga desetljeća, Prljavog plesa, u kojem su kao glumci zablistali Jennifer Grey te Patrick Swayze.
Reklama snimljena u ime jedne komercijalne internetske stranice je za sada pogledna pola milijuna puta, a premijerno je prikazana tijekom nedjeljnog britanskog The X Factora.