Zamisli da dođeš na intervju za posao i osoba koja vodi intervju ti ne dozvoljava da dođeš do riječi, ili jednostavno postavlja pitanja koja uopće nemaju veze sa poslom za koji si se prijavio. Možda si se i ti našao u takvoj situaciji, no kada čuješ priču Alexandera Wooda sve to će ti se činiti kao mačji kašalj.
Ovaj dečko iz Whitesboroa, dugo je želio raditi za tvrtku koja proizvodi kavu te se prijavio nekoliko puta za posao na raznim pozicijama, ali okolnosti su ga spriječile da taj posao i dobije. U svom trećem pokušaju otkrio je da ga je tvrtka slučajno stavila u CC maila, a sadržaj tog maila objasnio je zašto neće dobiti posao.
U videu objavljenom na njegovom TikTok računu, Alexander je rekao da je vozio kada je dobio e-mail na svoj telefon od tvrtke za kavu. Ali umjesto da se radi o e-poruci tipa “hej, dobio si posao” ili “voljeli bismo da dođeš na razgovor”, bilo je teško “ne”.
@noveltygay #greenscreen hate it here #SmoothLikeNitroPepsi #repost ♬ sonido original – 📮⛓🏁 ; Michael ᭪ ꧇ ࿄⨾
Prema Alexanderu, supervizor za tvrtku rekao je da je ignorirao njihov posljednji pokušaj pronalaženja vremena i datuma za njegov dolazak na razgovor, tako da neće napredovati u njegovoj prijavi. Da stvar bude gora naslov e-maila tvrtke glasio je: „Pokušao sam intervjuirati ovog tipa prije, ali on se nikada nije pojavio [zbog] toga.” Uslijedio je odgovor drugog zaposlenika: „To je zanimljivo. OK, pa hajde da ga odbijemo.”
Jao! To je upravo ono što je Alexander odgovorio u svom prvom e-mailu. Objašnjavajući što se dogodilo u objavi na svom Facebook računu, Alexander je rekao kako je odgovorio na mail, s time da je priložio i dokaze da intervju nikada nije niti bio zakazan.
Apsolutno zapanjen ovom situacijom Alexander je rekao da tvrtka nije odgovorila na njegove e-mailove i da su drugi bili šokirani kada im je rekao što mu se dogodilo. Ne samo da je za odbijenicu saznao na najgori mogući način, već je imao priliku uvjeriti se iz prve ruke u nesposobnost onih koji su zaduženi za procjenu njegovih mogućnosti.
Čini nam se da brojne tvrtke pate od ovakvih nesposobnosti.