Samsung je objavio oglas za novi model svojeg tableta parodirajući oglas koji je nedavno objavio Apple za svoj proizvod. U Appleovoj reklami prikazani su različiti instrumenti i alati iz svijeta umjetnosti i zabave kako se drobe pod novim iPadom. Reklama je trebala simbolizirati da su svi zastarjeli alati okupljeni u novom, još tanjem tabletu.
Oglas je pak ostavio potpuno suprotan dojam kod publike pa su mnogi komentirali da ne simbolizira simbiozu umjetnosti i tehnologije već potpuno uništenje kreativnosti.
Nadajući se suprotnoj reakciji, Samsung je objavio oglas za svoji najnoviji tablet u kojem djevojka hoda po podu punom uništenih predmeta, sugerirajući da su to ostaci iz Appleova oglasa. Djevojka na koncu pronađe uništenu gitaru, no svejedno je dohvati i počne na njoj svirati.
Poruka Samsungove reklame je "kreativnost ne može biti uništena", no gledatelji su najsnažnije reakcije ipak imali na sam kraj oglasa u kojem se spominje Samsungova umjetna inteligencija Galaxy AI. Drugi su primijetili da su u nastajanju ovog oglasa također nastradali brojni instrumenti.
Upravo zbog spominjanja umjetne inteligencije, gledatelji su ostali ravnodušni na oglas koji je trebao biti srcedrapajući Oba oglasa prenosimo u nastavku pa svakako uživajte u obračunu korporacije dok još uvijek koriste marketing, a ne nuklearno oružje, kako to predviđaju romani znanstvene fantastike.
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Pogledaj na Twitteru
Želimo čuti tvoje mišljenje – posjeti rubriku "Ubaci u Folder" i odgovori na ovotjedno pitanje!