Kada je riječ o reklamama, marketinški tim razmišlja o svakom detalju kampanje. Zato je svaki aspekt osmišljen tako da vas potakne na odvajanje od svog teško zarađenog novca. Ipak iza ovog razloga postoji vrlo pametan aspekt kojeg sigurno niste primijetili, ali kad to jednom spazite, osjećat će te se kao da ste progledali.
Reklame za satove često možemo vidjeti u izlozima trgovina, a porastom popularnosti internetskog oblika kupnje, s ovim se primjerom možemo sve češće susresti. Pogledajte bilo koji sat na oglasu i primijetit ćete kako su njegove kazaljke postavljene na poziciju 10 sati i 10 minuta.
Praktična odluka iza upotrebe položaja 10:10 znači da oglašivači mogu jasno prikazati komponente sata, uključujući kazaljke, logotip marke i sve dodatne opcije. Ipak, to nije jedini razlog, a pozicija od recimo 4 sata i 40 minuta bi imala isti učinak.
Ključ leži u subliminalni porukama i detaljima koje naš mozak razumije, ali ne povezuje direktno. Tako nas ova tehnika oglašavanja može navesti na kupnju, a da je pritom nismo ni svjesni.
Naime, kazaljke postavljene u toj poziciji sliče na osmijeh, a postoji veća mogućnost da će se kupac odlučiti na kupnju ako je konotacija oko proizvoda pozitivna.
Zato nam se svi satovi smješkaju. S ciljem da bismo ih kupili, a sada kad pogledate bilo koji oglas ili prikaz sata nećete moći ne primijetiti taj aspekt marketinga. Naravno, postoje iznimke.
Pregledate li dovoljno fotografija satova, sigurno ćete naići na par njih s kazaljkama postavljenim na 08:27 ili 11:48. Ipak većina će satova pokazati isto vrijeme, ali bar sad znate zašto je tome tako. Marketing stvarno ništa ne prepušta slučaju.