Koliko god pokušali, ne možemo poreći kako su filmovi, koji izađu iz studija Pixar, fantastični, iako nas ostave suznih očiju.
Poznato je da Pixarovi filmovi uvijek imaju srcedrapajuće scene. Od smrti Nemove majke u uvodnim scenama filma ''Potraga za Nemom'', do toga da je Bing Bong ''zaboravljen'' u ''Inside Out'', a takvih primjera ima puno. Uvijek postoje scene koje će rasplakati i najčvršće gledatelje.
Imajući na umu njihovu reputaciju Pixara odlučili smo pronaći razlog zašto se odlučuju za snimanje takvih priča. Iskusni animator Pixara, Jasonom Deamerom, radio je na filmovima poput ''Finding Nemo'', ''Wall-E'', ''Turning Red'' i ''Brave'', a za za UNILAD je objasnio "To je kao filozofska stvar koja dolazi od kreativnog vodstva.".
"Mislim da samo stilski kreativni voditelji studija vjeruju u takav pristup pripovijedanju", nastavio je, a priznao je i kako ga je ''UP'' natjerao da ''plače kao beba''.
O spomenutoj se temi izjasnio i Oscarom nagrađeni producent Mark Nielsen koji je rekao, kako nam prenosi UNILad "Osjećam da priča uvijek počinje pronalaženjem nečeg stvarno osobnog, a to dolazi od filmaša, obično istražujući nešto iz njihove povijesti ili vlastitog života što ih je stvarno promijenilo ili utjecalo na njih ih.".
Nastavio je: "To je pronalaženje puta kroz te ideje do stvaranja [i] pričanja univerzalne priče, ali to odražava onu emocionalnu istinu koja je na početku potaknula tu ideju".
Nielsen je ovu teoriju povezao sa svojim novim filmom ''Inside Out 2'', na kojem je radio zajedno s redateljicom Kelsey Mann. "Priča ''Inside Out 2'', je doista proizašla iz [Mannovih] opažanja o tjeskobi i utjecaja kojeg je imala na nju", objasnio je Nielsen.
Dodao je da je Mann ''ovom franšizom i likovima pronašla način da ispriča priču koja je osobna, ali se s njom mogu povezati i drugi, zbog emocija koje svi doživljavamo''.
Emotivna priča uvijek će držati pažnju gledatelja, a filmašima omogućuje da unesu djelić sebe u priču, koja će tako postati bolja i originalnija.