MrBeast je otkrio ključne vrijednosti koje ljudi trebaju slijediti da bi uspjeli, na temelju vlastitog puta do milijardera. Ako američki kreator sadržaja govori o tome kako postati uspješan, vjerojatno bismo ga trebali poslušati.
Uostalom, on ima više od 364 milijuna pretplatnika i više od 73 milijarde pregleda samo na svom glavnom kanalu. Jimmy Donaldson, kralj YouTubea koji se na internetu naziva MrBeast, pojavio se u podcastu Diary of a CEO, Stevena Bartletta, i govorio o svemu, od ljudi koje ne bi zaposlio do toga koliko točno vrijedi.
Domaćin Bartlett spomenuo je MrBeastov priručnik, čak je objasnio kako su mu i drugi izvršni direktori u prošlosti govorili o praktičnom vodiču kao korisnom alatu. Ispostavilo se da je Donaldson napisao priručnik za nove zaposlenike u MrBeast LLC kada je imao samo 22 godine.
Objasnio je: "To sam napisao kad sam imao 22 godine, tako da postoje neke stvari koje sam pročitao i rekao 'oh, vau, bio sam idiot', ali većinom većina toga još uvijek odolijeva testu vremena i mislim da je od velike pomoći."
I Bartlett je priznao da je priručnik kružio i njihovim Slack kanalima. To bi mogao biti prvi viralni priručnik za zaposlenike na svijetu. Rekavši da je "smiješno" što je postao popularan, MrBeast također je predložio da bi ga trebao ažurirati.
"Kada sam ga pisao, tada je bilo drugačije vrijeme jer nisam imao pojma što radim kad sam imao 21/22 i jednostavno sam otkrio da neprestano govorim i podučavam ljude uvijek iznova istim stvarima", priznao je.
Istaknuvši glavne točke, sažeo je: "Uvijek je bilo, preuzmi ekstremno vlasništvo i preuzmi odgovornost, sigurno pretpostavljam da je nešto bilo izvan vaše kontrole, ali moglo je biti pod vašom kontrolom da ste samo bolje razmislili, da vam je do toga stvarno bilo stalo."
Druge točke koje je Donaldson istaknuo bile su opsjednutost poboljšanjem i da sati koje radite zapravo nisu bitni, već se sve vrti oko rezultata. MrBeast vodi nekoliko tvrtki, koji se pridržavaju tih istih vrijednosti, kao što je kreativnost koja pomaže u uštedi novca i preuzimanje odgovornosti za zadatke koji pođu po zlu kada ih delegirate.
Također ne čudi što Donaldson vjeruje da je brzina ključ uspjeha i da nema stvarne fleksibilnosti kada su u pitanju moderni mediji. Brojke ne lažu, a njegov je utjecaj na društvenim mrežama ne može se sakriti, tako da bi se njegove savjete definitivno trebalo poslušati ako želite postati uspješni i slavni.