Zaspite u tren oka

Liječnik dijeli svoj najbolji savjet kako brzo zaspati! Jednostavna metoda je put do lakog sna

Dr Scott Walter u TikTok videu i problemi sa spavanjem
Dr Scott Walter u TikTok videu i problemi sa spavanjem Foto: denverskindoc/Instagram
Doktor ovu metodu predlaže kao lijek protiv nesanice

 Život s vremena na vrijeme može postati prilično stresan, stoga je često potrebno znati kada isključiti svoj mozak i dobro se naspavati. Ipak, svi znamo kako nema ničeg goreg od problema sa spavanjem. Nakon iscrpljujućeg i dugog dođe nam vrijeme za spavanje i jednostavno ne možete zadrijemati.

Postoje brojni trikovi i urbane legende kako zaspati, ali koliko njih stvarno funkcionira. Neki predlažu raditi sklekove, otuširati se ili čak brojite ovce kako biste lakše odlutali u carstvo snova. Ipak, stvari ponekad nisu tako jednostavne.

Srećom, liječnik iz Denvera na društvenim je mrežama dijeli savjete o raznim medicinskim temama, a otkrio je i kako lakše zaspati. Dr Scott Walter, podijelio je video na svom TikToku @DenverSkindoc i primio hrpu zahvala od prethodno neispavanih gledatelja.

@denverskindoc Stitch w/ @sidneyraz say goodbye to the Sunday Scaries and fall asleep quickly with this doctor approved sleep hack! #sleephack #todayilearned #wishiknew #howtofallasleepfaster #cognitiveshuffling #cognitiveshuffle #sleephelp #doctor #medicine #sleep #sundayscaries #doctorhack #fallingasleep #anxiety ♬ original sound - Dr. Scott Walter | Derm



"Ja sam liječnik i ponekad imam problema sa spavanjem i ispričat ću vam o metodi koja je za mene bila poput trenutka kad upalite svjetlo", rekao je u videu.

Dok neki pokušavaju s uzimanjem melatonina ili drugih dodataka, njegova metoda ne uključuje takve prakse. "To je jednostavna mentalna vježba koju zovemo kognitivno miješanje, jeste li čuli za nju?" upitao je liječnik.

Zatim je nastavio objašnjavati kako vježba funkcionira i kako vas može uspavati za svega nekoliko minuta, umjesto da se satima prebacujete i okrećete po krevetu.

''To je način da reorganizirate svoje misli, sličan miješanju karata. U osnovi odvraćanje pažnje od svjesnih misaonih obrazaca koji vas mogu držati budnima.'' rekao je.

"Jedan od načina da to učinite je da samo pomislite na nasumične riječi ili predmete koji nemaju nikakve veze jedni s drugima." Opisao je vježbu i dodao i drugi način za njezinu izvedbu. Nastavio je “Ako ne volite nasumično, postoji još jedna metoda, prvo odaberete slovo abecede. Zatim počnete brojati otkucaje srca, a zatim svakih osam otkucaja pomislite na riječ koja počinje tim slovom.''.

Zašto to funkcionira objasnio je pri kraju objave “Osim što ometa vaš mozak, kognitivno miješanje oponaša ono što se naziva mikro snovima koji se javljaju tijekom prijelaza u san. To vašem mozgu daje do znanja da je sada sigurno zaspati.”.

Zvuči dosta jednostavno i drugačije, a kada smo očajni za dobrim snom, stvarno se sve isplati probati.

 

\\folder\vezani_članak Sat i spavanje uz odgodu alarma Ove navike treba napustiti Stručnjaci savjetuju izbjegavati ovu aktivnost nakon buđenja! Može utjecati na ritam vašeg tijela

\\folder\vezani_članak Muškarac koji spava i hrče Ovako do tišeg sna Stručnjak za spavanje pruža savjete kako prestati hrkati! Ovako do mirnijeg sna

\\folder\vezani_članak muškarac zijeva s rukom preko usta signalizirajući umor Mix Koje su to uobičajene greške koje činimo kad se probudimo usred noći – skrolanje na društvenim mrežama se ne preporuča