Prvih nekoliko trenutaka vašeg intervjua može postaviti ton cijelog razgovora i utjecati na to koliko će dobro proći ostatak razgovora. Od trenutka kada uđete kroz vrata, ili čak i prije, ste pod povećalom, a prvi dojam je izrazito važan.
Snažan početak nije samo ono što kažete, već i način na koji se predstavljate, komunicirate s drugima i nosite se s razgovorima koji vam mogu olakšati formalna pitanja.
Prema globalnoj konzultantskoj tvrtki za zapošljavanje Robert Walters, početni prvi dojmovi su ključni i stoga je njihov glavni savjet zapamtiti da razgovor za posao zapravo počinje od trenutka kada izađete iz kuće.
Žena na razgovoru za posao i životopis
Foto:
Canva
Nikad ne znate koga ćete sresti tijekom putovanja na intervju, ali netko u istom autobusu ili vlaku može biti iz iste tvrtke u kojoj tražite posao. Stojite u redu za doručak u obližnjoj trgovini prije nego što uđete u zgradu, osoba koja s vama čeka u redu mogao bi biti netko s kim biste mogli raditi u bliskoj budućnosti.
Dakle, ključ je zapamtiti da budete profesionalni i pristojni čim napustite svoj dom.
Trebali biste se ponašati prema svima koje sretnete tog dana kao da su dio razgovora za posao. Od osobe na recepciji, do ljudi s kojima dijelite lift, prema svima se ponesite pristojno inače možete završiti kao onaj muškarac koji je odbijen već na recepciji.
I dalje vrijede uobičajena pravila: dođite na vrijeme, ali ne prerano, i ostavite snažan prvi dojam osmijehom, kontaktom očima i govorite samouvjereno.
Rad u uredu sjedeći za stolom
Foto:
Canva
Također možete koristiti profile tvrtke na društvenim mrežama kako biste dobili ideju o njihovom kodeksu odijevanja. Kako bi vam pomogao da dobijete intervju, stručnjak za zapošljavanje objasnio je jedan ključni detalj koji ne biste trebali uključivati u svoj životopis.
"Ako vidim sliku, to ide na hrpu 'ne'", kaže Stacie Haller, glavna savjetnica za karijeru u Resume Builderu. Radila je u procesu zapošljavanja više od 30 godina i rekla je za CNBC zašto je uključivanje slike sada nešto što treba izbjegavati. Ona kaže da uključivanje slike može nenamjerno potaknuti oštre prosudbe na temelju izgleda ili dobi.